ХУМОРИСТИЧКА РЕКЛАМА КАО ФРАГМЕНТ МЕДИОРЕКЛАМНЕ СЛИКЕ СВЕТА (НА ПЛАНУ РУСКОГ И СРПСКОГ ЈЕЗИКА)

Аутори

  • Емилија Јовић Универзитет у Нишу

DOI:

https://doi.org/10.18485/zivjez.2020.40.1.4

Кључне речи:

хумористичка реклама, језичка слика света, медиорекламна слика света, руска хумористичка реклама, српска хумористичка реклама

Сажетак

У раду се разматрају карактеристике руске и српске хумористичке рекламе у светлу постојања опште медиорекламне и језичке слике света као једне од особености савремених истраживања у области лингвокултурологије, журналистике, теорије медија, са тачке гледишта утицаја језика рекламног садржаја на свест и свакодневни живот савременог потрошача (корисника рекламе). Језик реклама одражава савремене појаве у социјалном и културном животу друштва, а такође он сам ствара нови смисао који одређује понашање већине људи. Предмет нашег истраживања представља савремена руска и српска хумористичка реклама доступна у руским и српским телевизијским програмима, интернет простору и јавним гласилима.

Downloads

Објављено

2020-12-30

Како цитирати

Јовић, Е. (2020). ХУМОРИСТИЧКА РЕКЛАМА КАО ФРАГМЕНТ МЕДИОРЕКЛАМНЕ СЛИКЕ СВЕТА (НА ПЛАНУ РУСКОГ И СРПСКОГ ЈЕЗИКА). Живи језици: часопис за стране језике и књижевности, 40(1), 77–96. https://doi.org/10.18485/zivjez.2020.40.1.4

Bрој часописа

Секција

Лингвистика