ГРЕШКЕ КОЈЕ УЧЕНИЦИ ЗАВРШНИХ РАЗРЕДА ОСНОВНЕ И СРЕДЊЕ СТРУЧНЕ ШКОЛЕ ПРАВЕ НА ЕНГЛЕСКОМ ЈЕЗИКУ

Аутори

  • Ирена Пантић ОШ ,,Димитрије Туцовић“ Краљево, Висока економска школа струковних студија Лепосавић
  • Иван Петровић Економско-трговинска школа Краљево

DOI:

https://doi.org/10.18485/zivjez.2020.40.1.9

Кључне речи:

језичка грешка, језички утицај, енглески као страни језик, српски као матерњи језик, језички трансфер

Сажетак

Циљ рада је идентификација и анализа грешака које ученици енглеског језика праве у завршним разредима основне и средње стручне школе. Oдгонетају се разлози који доводе до њиховог настанка, посматрани у српском језичком контексту. Материјал за рад обезбеђен је праћењем говора и писања ученика. Разврстан је на лексичко-прагматичке, морфолошко-правописне и синтаксичке грешке. Тиме желимо да покажемо да језичке грешке треба посматрати као позитиван показатељ у настави, као алат у унапређењу језичких вештина ученика.

Downloads

Објављено

2020-12-30

Како цитирати

Пантић, И., & Петровић, И. (2020). ГРЕШКЕ КОЈЕ УЧЕНИЦИ ЗАВРШНИХ РАЗРЕДА ОСНОВНЕ И СРЕДЊЕ СТРУЧНЕ ШКОЛЕ ПРАВЕ НА ЕНГЛЕСКОМ ЈЕЗИКУ. Живи језици: часопис за стране језике и књижевности, 40(1), 173–190. https://doi.org/10.18485/zivjez.2020.40.1.9

Bрој часописа

Секција

Примењена лингвистика и глотодидактика