ДВА НАЧИНА СПРОВОЂЕЊА ЈЕЗИЧКЕ ОБРАЗОВНЕ ПОЛИТИКЕ: ОДОЗГО-НА-ДОЛЕ И ОДОЗДО-НА-ГОРЕ

ПРИКАЗ ЈЕДНЕ СТУДИЈЕ СЛУЧАЈА

Аутори

  • Катарина Милосављевић Универзитет у Нишу

DOI:

https://doi.org/10.18485/zivjez.2020.40.1.11

Кључне речи:

језичка образовна политика, језичка политика и планирање, настава страних језика, енглески језик, високо образовање

Сажетак

Циљ овог рада је да, кроз детаљан преглед литературе, пружи увид у концепте језичке политике и планирања као и језичке образовне политике, јер се управо језичка образовна политика бави језицима у формалним образовним системима. Будући да енглески језик заузима значајно место у универзитетској настави и да је већина литературе као и публикација са SCI (Science Citation Index) листе на енглеском, познавање тог страног језика се сматра битном квалификацијом коју академски грађани треба да поседују, јер им пружа могућност да се укључе у међународне токове. Из тог разлога, у раду је приказана студија случаја спровођења језичке образовне политике на Пољопривредном факултету у Крушевцу Универзитета у Нишу. Битно је нагласити да циљ рада није да прикаже који начин спровођења језичких образовних политика је бољи, већ да пружи увид у начине њиховог функционисања.

Downloads

Објављено

2020-12-30

Како цитирати

Милосављевић, К. (2020). ДВА НАЧИНА СПРОВОЂЕЊА ЈЕЗИЧКЕ ОБРАЗОВНЕ ПОЛИТИКЕ: ОДОЗГО-НА-ДОЛЕ И ОДОЗДО-НА-ГОРЕ: ПРИКАЗ ЈЕДНЕ СТУДИЈЕ СЛУЧАЈА. Живи језици: часопис за стране језике и књижевности, 40(1), 217–234. https://doi.org/10.18485/zivjez.2020.40.1.11

Bрој часописа

Секција

Примењена лингвистика и глотодидактика