ФАКТОРИ МОТИВАЦИЈЕ И УТИЦАЈ НОВИХ ТЕХНОЛОГИЈА У ПРОЦЕСУ УЧЕЊА МОДЕРНОГ ГРЧКОГ КАО СТРАНОГ ЈЕЗИКА
DOI:
https://doi.org/10.18485/zivjez.2019.39.1.5Кључне речи:
мотивација, модерни грчки језик, Мудл платформа, ситуација учењаСажетак
Циљ овог рада је да дâ осврт на факторе које могу утицати на мотивацију студената у процесу учења модерног грчког као страног језика. Посебна пажња посвећена је иницијалној жељи студената по питању студија, као и доприносу коришћења нових технологија, конкретније Мудл платформе у настави. У циљу испитивања наведених фактора спроведено је истраживање међу студентима неохеленистике Филолошког факултета Универзитета у Београду. Приказана анализа резултата упитника указује на значај нових технологија у настави, на допринос квалитета студија и материјала као и на улогу предавача у повећању мотивације за наставак учења и бављења модерним грчким језиком.