У ПОТРАЗИ ЗА ИЗГУБЉЕНИМ РАЈЕМ: БРЕНД ГРЧКЕ У РЕКЛАМНОМ ДИСКУРСУ СРПСКИХ ТУРИСТИЧКИХ АГЕНЦИЈА
DOI:
https://doi.org/10.18485/zivjez.2019.39.1.7Кључне речи:
рекламни дискурс, језик туризма, дестинација, брендирање, анализа корпуса, семантичко пољеСажетак
Полазећи од чињенице да је за туристе из Србије Грчка и даље неприкосновена дестинација за летовање, у овом раду се испитује језик у рекламном дискурсу српских туристичких агенција када је у питању промоција бренда Грчке. У првом делу емпиријског истраживања квантитативном методом се у корпусу одабраних текстова идентификују најфреквентније именице, придеви и глаголи, а затим се класификују по одговарајућим семантичким пољима. У другом делу се идентификују синтагме у којима се неке од тих речи најчешће јављају, како би се испитала њихова употреба у различитим контекстима који су условљени комбинацијом различитих семантичких поља, и да ли и у којој мери су њихова значења промењена употребом елемената фигуративног језика у промотивне сврхе.
Downloads
Објављено
Како цитирати
Bрој часописа
Секција
Лиценца
Овај рад је под Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
Аутори који објављују у овом часопису пристају на следеће услове:
- Аутори задржавају ауторска права и пружају часопису право првог објављивања рада и лиценцирају га под окриљем Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License која омогућује другима да деле рад уз услов навођења ауторства и изворног објављивања у овом часопису.
- Аутори могу да израде засебне, уговорне аранжмане за не-ексклузивну дистрибуцију рада објављеног у часопису (нпр. постављање у институционални репозиториј или објављивање у књизи), уз навођење да је рад изворно објављен у овом часопису.
- Ауторима је дозвољено и подстичу се да поставе објављени рад он-лине (нпр. у институционалном репозиторију или на својим мрежним страницама) пре и током поступка пријаве, с обзиром на то да такав поступак може водити продуктивној размени идеја, те ранијој и већој цитираности објављеног рада (уп. The Effect of Open Access).