У ПОТРАЗИ ЗА ИЗГУБЉЕНИМ РАЈЕМ: БРЕНД ГРЧКЕ У РЕКЛАМНОМ ДИСКУРСУ СРПСКИХ ТУРИСТИЧКИХ АГЕНЦИЈА
DOI:
https://doi.org/10.18485/zivjez.2019.39.1.7Кључне речи:
рекламни дискурс, језик туризма, дестинација, брендирање, анализа корпуса, семантичко пољеСажетак
Полазећи од чињенице да је за туристе из Србије Грчка и даље неприкосновена дестинација за летовање, у овом раду се испитује језик у рекламном дискурсу српских туристичких агенција када је у питању промоција бренда Грчке. У првом делу емпиријског истраживања квантитативном методом се у корпусу одабраних текстова идентификују најфреквентније именице, придеви и глаголи, а затим се класификују по одговарајућим семантичким пољима. У другом делу се идентификују синтагме у којима се неке од тих речи најчешће јављају, како би се испитала њихова употреба у различитим контекстима који су условљени комбинацијом различитих семантичких поља, и да ли и у којој мери су њихова значења промењена употребом елемената фигуративног језика у промотивне сврхе.