У ПОТРАЗИ ЗА ИЗГУБЉЕНИМ РАЈЕМ: БРЕНД ГРЧКЕ У РЕКЛАМНОМ ДИСКУРСУ СРПСКИХ ТУРИСТИЧКИХ АГЕНЦИЈА

Аутори

  • Дина Димитровић Филолошки факултет Универзитета у Београду

DOI:

https://doi.org/10.18485/zivjez.2019.39.1.7

Кључне речи:

рекламни дискурс, језик туризма, дестинација, брендирање, анализа корпуса, семантичко поље

Сажетак

     Полазећи од чињенице да је за туристе из Србије Грчка и даље неприкосновена дестинација за летовање, у овом раду се испитује језик у рекламном дискурсу српских туристичких агенција када је у питању промоција бренда Грчке. У првом делу емпиријског истраживања квантитативном методом се у корпусу одабраних текстова идентификују најфреквентније именице, придеви и глаголи, а затим се класификују по одговарајућим семантичким пољима. У другом делу се идентификују синтагме у којима се неке од тих речи најчешће јављају, како би се испитала њихова употреба у различитим контекстима који су условљени комбинацијом различитих семантичких поља, и да ли и у којој мери су њихова значења промењена употребом елемената фигуративног језика у промотивне сврхе.

Downloads

Објављено

2019-12-30

Како цитирати

Димитровић D. (2019). У ПОТРАЗИ ЗА ИЗГУБЉЕНИМ РАЈЕМ: БРЕНД ГРЧКЕ У РЕКЛАМНОМ ДИСКУРСУ СРПСКИХ ТУРИСТИЧКИХ АГЕНЦИЈА. Живи језици: часопис за стране језике и књижевности, 39(1), 141–159. https://doi.org/10.18485/zivjez.2019.39.1.7

Bрој часописа

Секција

Лингвистика и примењена лингвистика