ДВОЈЕЗИЧНА (CLIL) НАСТАВА У ОБРАЗОВНОМ СИСТЕМУ СРБИЈЕ: САДАШЊИ ИЗАЗОВИ И ПРЕДЛОГ СМЕРНИЦА ЗА БУДУЋНОСТ
DOI:
https://doi.org/10.18485/zivjez.2018.38.1.9Кључне речи:
двојезична CLIL настава, усавршавање наставника, уџбеници, оцењивање, завршни (матурски) испитСажетак
Предмет рада представља опис тренутне организације двојезичне наставе у образовном систему Републике Србије са издвојеним изазовима пред којима се налазе ученици и наставници у датом контексту наставе. У раду је приказан садржај Правилника о ближим условима за остваривање двојезичне наставе са посебним освртом на недостајуће елементе документа као што су: усавршавање наставника, употреба уџбеника, критеријуми за оцењивање ученика и структура завршног (матурског) испита на крају средњошколског циклуса. На основу анализе поменутих аспеката у европској пракси ЦЛИЛ наставе, предложене су смернице за даљи развој двојезичне наставе у Републици Србије са посебним освртом на елементе који недостају у датом образовном систему.