ДВОЈЕЗИЧНА (CLIL) НАСТАВА У ОБРАЗОВНОМ СИСТЕМУ СРБИЈЕ: САДАШЊИ ИЗАЗОВИ И ПРЕДЛОГ СМЕРНИЦА ЗА БУДУЋНОСТ

Аутори

  • Катарина Завишин Филолошки факултет Универзитета у Београду

DOI:

https://doi.org/10.18485/zivjez.2018.38.1.9

Кључне речи:

двојезична CLIL настава, усавршавање наставника, уџбеници, оцењивање, завршни (матурски) испит

Сажетак

Предмет рада представља опис тренутне организације двојезичне наставе у образовном систему Републике Србије са издвојеним изазовима пред којима се налазе ученици и наставници у датом контексту наставе. У раду је приказан садржај Правилника о ближим условима за остваривање двојезичне наставе са посебним освртом на недостајуће елементе документа као што су: усавршавање наставника, употреба уџбеника, критеријуми за оцењивање ученика и структура завршног (матурског) испита на крају средњошколског циклуса. На основу анализе поменутих аспеката у европској пракси ЦЛИЛ наставе, предложене су смернице за даљи развој двојезичне наставе у Републици Србије са посебним освртом на елементе који недостају у датом образовном систему.

Downloads

Објављено

2018-12-30

Како цитирати

Завишин K. (2018). ДВОЈЕЗИЧНА (CLIL) НАСТАВА У ОБРАЗОВНОМ СИСТЕМУ СРБИЈЕ: САДАШЊИ ИЗАЗОВИ И ПРЕДЛОГ СМЕРНИЦА ЗА БУДУЋНОСТ. Живи језици: часопис за стране језике и књижевности, 38(1), 213–225. https://doi.org/10.18485/zivjez.2018.38.1.9

Bрој часописа

Секција

У фокусу: двојезична настава