ПРИМЕР ДОБРЕ НАСТАВНЕ ПРАКСЕ – НАСТАВА ЕНГЛЕСКОГ ЈЕЗИКА ПРИМЕНОМ CLIL МЕТОДЕ

Аутори

  • Ирена Пантић ОШ "Димитрије Туцовић", Краљево

DOI:

https://doi.org/10.18485/zivjez.2018.38.1.11

Сажетак

Циљ овог рада јесте да представи један од начина извођења часа енглеског језика применом CLIL методе. Oваквим, прилично иновативним, интегрисаним учењем језика и садржаја повећава се мотивисаност ученика, побољшава разумевање и усвајање нових појмова на циљном језику. Поред тога, CLIL настава је одличан увод у билингвалну наставу, која je симбол модерног и перспективног образовања. Овде се енглески језик користи као алат за усвајање математичких термина, а не као наставни предмет сам по себи. Час је лако применљив у школској пракси и у фукнцији је међупредметног
повезивања. Час је реализован у јануару 2018. године у одељењу VI разреда Основне школе ,,Димитрије Туцовић“ у Краљеву.

Downloads

Објављено

2018-12-30

Како цитирати

Пантић I. (2018). ПРИМЕР ДОБРЕ НАСТАВНЕ ПРАКСЕ – НАСТАВА ЕНГЛЕСКОГ ЈЕЗИКА ПРИМЕНОМ CLIL МЕТОДЕ. Живи језици: часопис за стране језике и књижевности, 38(1), 249–264. https://doi.org/10.18485/zivjez.2018.38.1.11

Bрој часописа

Секција

Из наставне праксе