ПРИМЕР ДОБРЕ НАСТАВНЕ ПРАКСЕ – НАСТАВА ЕНГЛЕСКОГ ЈЕЗИКА ПРИМЕНОМ CLIL МЕТОДЕ
DOI:
https://doi.org/10.18485/zivjez.2018.38.1.11Сажетак
Циљ овог рада јесте да представи један од начина извођења часа енглеског језика применом CLIL методе. Oваквим, прилично иновативним, интегрисаним учењем језика и садржаја повећава се мотивисаност ученика, побољшава разумевање и усвајање нових појмова на циљном језику. Поред тога, CLIL настава је одличан увод у билингвалну наставу, која je симбол модерног и перспективног образовања. Овде се енглески језик користи као алат за усвајање математичких термина, а не као наставни предмет сам по себи. Час је лако применљив у школској пракси и у фукнцији је међупредметног
повезивања. Час је реализован у јануару 2018. године у одељењу VI разреда Основне школе ,,Димитрије Туцовић“ у Краљеву.