БИЛИНГВАЛНА НАСТАВА НА НЕМАЧКОМ И СРПСКОМ ЈЕЗИКУ НА ПРИМЕРИМА ОШ „10. ОКТОБАР“ У СУБОТИЦИ, ПРВЕ НИШКЕ ГИМНАЗИЈЕ „СТЕВАН СРЕМАЦ“ И ВАЉЕВСКЕ ГИМНАЗИЈЕ

Аутори

  • Марија Лончар Филолошки факултет Универзитета у Београду

DOI:

https://doi.org/10.18485/zivjez.2017.37.1.7

Кључне речи:

двојезична/билингвална настава, двојезично/билингвално образовање, вехикуларни језик, CLIL, плурилингвизам, вишејезичност, мултикултурализам, имерзија, образовна језичка политика

Сажетак

У раду се описује примена двојезичне наставе на немачком и српском језику у ОШ „10. октобар“ у Суботици, Првој нишкој гимназији „Стеван Сремац“ и Ваљевској гимназији. Резултати анкетираних наставника и директора показују низ предности, али и недостатке у погледу евалуације, наставног материјала и подршке наставницима, као и континуираног двојезичног образовања. Циљ рада јесте да укаже на тренутну слику и актуелне изазове везане за спровођење наставе на српском и немачком како би приступ кроз целокупан двоје- зични образовни процес био систематичнији.

Downloads

Објављено

2017-12-30

Како цитирати

Лончар M. (2017). БИЛИНГВАЛНА НАСТАВА НА НЕМАЧКОМ И СРПСКОМ ЈЕЗИКУ НА ПРИМЕРИМА ОШ „10. ОКТОБАР“ У СУБОТИЦИ, ПРВЕ НИШКЕ ГИМНАЗИЈЕ „СТЕВАН СРЕМАЦ“ И ВАЉЕВСКЕ ГИМНАЗИЈЕ. Живи језици: часопис за стране језике и књижевности, 37(1), 137–166. https://doi.org/10.18485/zivjez.2017.37.1.7

Bрој часописа

Секција

Глотодидактика