СКРИВЕНИ КУРИКУЛУМ У НАСТАВИ ШПАНСКОГ КАО СТРАНОГ ЈЕЗИКА У СРБИЈИ, СА ПОСЕБНИМ ОСВРТОМ НА РОДНО ОСЕТЉИВ ПРИСТУП У УЧИОНИЦИ: СТАВОВИ НАСТАВНОГ КАДРА

Аутори

  • Милица Ђуричић Гњатовић Филолошки факултет Универзитета у Београду

DOI:

https://doi.org/10.18485/zivjez.2017.37.1.8

Кључне речи:

имплицитни курикулум, родне идеологије, наставни кадар, шпански као страни језик

Сажетак

У овом раду представљамо анализу мишљења и ставова наставника и наставница шпанског као страног језика у Србији према појму скривеног курикулума и начина на који га дефинишу са посебним освртом на родно сензитиван приступ у настави. Испитаницима и испитаницама електронским путем прослеђен је упитник. Након квалитативне анализе дошли смо до резултата који указују на то да наставни кадар на различите начине дефинише имплицитни курикулум и да му не придаје исти значај заборављајући при томе да школа не служи само за преношење знања, већ активно учествује у обликовању родних и других идентитета, као и родних идеологија, што су уједно и основни теоријски постулати критичке педагогије на чијим идејама почива овај рад.

Downloads

Објављено

2017-12-30

Како цитирати

Ђуричић Гњатовић M. (2017). СКРИВЕНИ КУРИКУЛУМ У НАСТАВИ ШПАНСКОГ КАО СТРАНОГ ЈЕЗИКА У СРБИЈИ, СА ПОСЕБНИМ ОСВРТОМ НА РОДНО ОСЕТЉИВ ПРИСТУП У УЧИОНИЦИ: СТАВОВИ НАСТАВНОГ КАДРА. Живи језици: часопис за стране језике и књижевности, 37(1), 167–186. https://doi.org/10.18485/zivjez.2017.37.1.8

Bрој часописа

Секција

Глотодидактика