IGRANJE ILI UČENJE: NEPOMIRENI DUALITETI U STAVOVIMA UČESNIKA NASTAVNOG PROCESA

Autori

  • Ana Jovanović Filološki fakultet Univerziteta u Beogradu

DOI:

https://doi.org/10.18485/zivjez.2017.37.1.10

Ključne reči:

igralačko učenje, komunikativna nastava, nastava stranih jezika, obrazovna ideologija, stavovi, učenje gramatike

Apstrakt

Savremena nastava jezika za cilj postavlja usavršavanje svih jezičkih kompetencija kako bi kandidat postao uspešan i samostalan korisnik ciljnog jezika. Iako su ove ideje prisutne na različitim nivoima jezičkog obrazovanja, rezultati ovog kvalitativnog istraživanja, sprovedenog tokom reforme studijskih programa na Filološkom fakultetu u Beogradu, ukazuju da ne postoji uvek suštinsko razumevanje pomenutih principa, što ponekad vodi njihovoj kontradiktornoj interpretaciji. Naime, nije dovoljno da predavači i studenti budu upoznati sa savremenim tokovima nauke o jeziku jer to ne utiče na promenu njihovog pristupa nastavi, odnosno učenju jezika. Od ključne je važnosti stvoriti uslove da učesnici preispitaju svoja duboka uverenja i stavove o obrazovanju, kako bi se i njihovo delovanje suštinski promenilo.

Downloads

Objavljeno

2017-12-30

Kako citirati

Jovanović, A. (2017). IGRANJE ILI UČENJE: NEPOMIRENI DUALITETI U STAVOVIMA UČESNIKA NASTAVNOG PROCESA. Živi Jezici, 37(1), 213–228. https://doi.org/10.18485/zivjez.2017.37.1.10

Broj časopisa

Sekcija

Glotodidaktika