ИГРАЊЕ ИЛИ УЧЕЊЕ: НЕПОМИРЕНИ ДУАЛИТЕТИ У СТАВОВИМА УЧЕСНИКА НАСТАВНОГ ПРОЦЕСА

Аутори

  • Ана Јовановић Филолошки факултет Универзитета у Београду

DOI:

https://doi.org/10.18485/zivjez.2017.37.1.10

Кључне речи:

игралачко учење, комуникативна настава, настава страних језика, образовна идеологија, ставови, учење граматике

Сажетак

Савремена настава језика за циљ поставља усавршавање свих језичких компетенција како би кандидат постао успешан и самосталан корисник циљног језика. Иако су ове идеје присутне на различитим нивоима језичког образовања, резултати овог квалитативног истраживања, спроведеног током реформе студијских програма на Филолошком факултету у Београду, указују да не постоји увек суштинско разумевање поменутих принципа, што понекад води њиховој контрадикторној интерпретацији. Наиме, није довољно да предавачи и студенти буду упознати са савременим токовима науке о језику јер то не утиче на промену њихoвог приступа настави, односно учењу језика. Од кључне је важности створити услове да учесници преиспитају своја дубока уверења и ставове о образовању, како би се и њихово деловање суштински променило.

Downloads

Објављено

2017-12-30

Како цитирати

Јовановић A. (2017). ИГРАЊЕ ИЛИ УЧЕЊЕ: НЕПОМИРЕНИ ДУАЛИТЕТИ У СТАВОВИМА УЧЕСНИКА НАСТАВНОГ ПРОЦЕСА. Живи језици: часопис за стране језике и књижевности, 37(1), 213–228. https://doi.org/10.18485/zivjez.2017.37.1.10

Bрој часописа

Секција

Глотодидактика