СВЕТ У МАЛОМ: НАСТАВА ШПАНСКОГ ЈЕЗИКА У ИНТЕРКУЛТУРНОЈ УЧИОНИЦИ
DOI:
https://doi.org/10.18485/zivjez.2017.37.1.14Кључне речи:
интеркултурна комуникација, настава страних језика, настава шпанског језика, интеркултурна компетенција, интеркултурни медијаториСажетак
Рад се бави наставом шпанског језика у плурикултурној средини. Истраживање се заснива на примеру интернационалне школе у Мостару, где је шпански језик један од предмета који бирају ученице и ученици ове школе, а који, притом, потичу са различитих страна света. Путем упитника отвореног типа, ђаци су давали одговоре на питања у вези са усвајањем шпанског језика. Циљ истраживања је да се укаже на став ученика и ученица у вези са овим процесом, будући да су свесни да оволико разноврсна културолошка средина утиче на њихов процес учења и поимања језика и света око њих. У исто време, намера је рада да се истакне важност развијања интеркултурне комуникације током учења страног језика, како би се унапредио квалитет наставе и допринело формирању компетентних интеркултуралних говорника и говорница.