СВЕТ У МАЛОМ: НАСТАВА ШПАНСКОГ ЈЕЗИКА У ИНТЕРКУЛТУРНОЈ УЧИОНИЦИ

Аутори

  • Ивана Бошковић Колеџ уједињеног свијета, Мостар

DOI:

https://doi.org/10.18485/zivjez.2017.37.1.14

Кључне речи:

интеркултурна комуникација, настава страних језика, настава шпанског језика, интеркултурна компетенција, интеркултурни медијатори

Сажетак

Рад се бави наставом шпанског језика у плурикултурној средини. Истраживање се заснива на примеру интернационалне школе у Мостару, где је шпански језик један од предмета који бирају ученице и ученици ове школе, а који, притом, потичу са различитих страна света. Путем упитника отвореног типа, ђаци су давали одговоре на питања у вези са усвајањем шпанског језика. Циљ истраживања је да се укаже на став ученика и ученица у вези са овим процесом, будући да су свесни да оволико разноврсна културолошка средина утиче на њихов процес учења и поимања језика и света око њих. У исто време, намера је рада да се истакне важност развијања интеркултурне комуникације током учења страног језика, како би се унапредио квалитет наставе и допринело формирању компетентних интеркултуралних говорника и говорница.

Downloads

Објављено

2017-12-30

Како цитирати

Бошковић I. (2017). СВЕТ У МАЛОМ: НАСТАВА ШПАНСКОГ ЈЕЗИКА У ИНТЕРКУЛТУРНОЈ УЧИОНИЦИ. Живи језици: часопис за стране језике и књижевности, 37(1), 285–299. https://doi.org/10.18485/zivjez.2017.37.1.14

Bрој часописа

Секција

Из наставне праксе