ТИПОЛОГИЈА ЛИЧНИХ ОГЛАСА КАО ЛИНГВИСТИЧКИХ И КУЛТУРОЛОШКИХ КАТЕГОРИЈА
DOI:
https://doi.org/10.18485/zivjez.2016.36.1.3Кључне речи:
друштво, језик, комуникација, култура, лични оглас, медиј, типологија, вредност, врста текстаСажетак
Рад се бави личним огласима као специфичном врстом текста, под претпоставком да је на основу великог броја концепата који из њих произлазе могуће извести одређене закључке о дотичној култури и друштву. Узимајући у обзир два медија масовне комуникације, штампу и интернет, огласи су прецизно дефинисани у погледу функције и структуре, као и контекста у којем се реализују. Потом се обликује предлог типологије огласа као основ за културолошко тумачење. Будући да анализа обухвата српске и немачке огласе, контрастивни приступ омогућио је и поређење резултата добијених за ове две културе, те утврђивање сличности и разлика међу њима.
Downloads
Објављено
Како цитирати
Bрој часописа
Секција
Лиценца
Овај рад је под Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
Аутори који објављују у овом часопису пристају на следеће услове:
- Аутори задржавају ауторска права и пружају часопису право првог објављивања рада и лиценцирају га под окриљем Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License која омогућује другима да деле рад уз услов навођења ауторства и изворног објављивања у овом часопису.
- Аутори могу да израде засебне, уговорне аранжмане за не-ексклузивну дистрибуцију рада објављеног у часопису (нпр. постављање у институционални репозиториј или објављивање у књизи), уз навођење да је рад изворно објављен у овом часопису.
- Ауторима је дозвољено и подстичу се да поставе објављени рад он-лине (нпр. у институционалном репозиторију или на својим мрежним страницама) пре и током поступка пријаве, с обзиром на то да такав поступак може водити продуктивној размени идеја, те ранијој и већој цитираности објављеног рада (уп. The Effect of Open Access).