ТИПОЛОГИЈА ЛИЧНИХ ОГЛАСА КАО ЛИНГВИСТИЧКИХ И КУЛТУРОЛОШКИХ КАТЕГОРИЈА

Аутори

  • Нина Половина Саобраћајни факултет Универзитета у Београду
  • Тања Динић Саобраћајни факултет Универзитета у Београду

DOI:

https://doi.org/10.18485/zivjez.2016.36.1.3

Кључне речи:

друштво, језик, комуникација, култура, лични оглас, медиј, типологија, вредност, врста текста

Сажетак

Рад се бави личним огласима као специфичном врстом текста, под претпоставком да је на основу великог броја концепата који из њих произлазе могуће извести одређене закључке о дотичној култури и друштву. Узимајући у обзир два медија масовне комуникације, штампу и интернет, огласи су прецизно дефинисани у погледу функције и структуре, као и контекста у којем се реализују. Потом се обликује предлог типологије огласа као основ за културолошко тумачење. Будући да анализа обухвата српске и немачке огласе, контрастивни приступ омогућио је и поређење резултата добијених за ове две културе, те утврђивање сличности и разлика међу њима.

Downloads

Објављено

2016-12-30

Како цитирати

Половина N., & Динић T. (2016). ТИПОЛОГИЈА ЛИЧНИХ ОГЛАСА КАО ЛИНГВИСТИЧКИХ И КУЛТУРОЛОШКИХ КАТЕГОРИЈА. Живи језици: часопис за стране језике и књижевности, 36(1), 63–83. https://doi.org/10.18485/zivjez.2016.36.1.3

Bрој часописа

Секција

Лингвистика и примењена лингвистика