ИНТЕРКУЛТУРНО ОБРАЗОВАЊE И УЧЕЊЕ СТРАНИХ ЈЕЗИКА У ПРЕДШКОЛСКОМ УЗРАСТУ
DOI:
https://doi.org/10.18485/zivjez.2016.36.1.7Кључне речи:
интеркултурно образовање, страни језик, предшколски узраст, толеранција, стручно образовањеСажетак
Интеркултурно образовање данас чини саставни део наставе страних језика, али се и даље полемише о прикладности и могућности имплементације овог аспекта у процес учења страних језика у предшколском узрасту. Опсервацијом часова страног језика у неколико предшколских установа у Београду, установљено је да се код деце већ у том добу могу јавити предрасуде и негативни ставови према другим културама, као и да наставници врло често немају свест о значају развоја интеркултурне компетенције код ученика и да пропуштају прилике за рад на том плану, што је првенствено последица њихове неадекватне обучености.
Downloads
Објављено
Како цитирати
Bрој часописа
Секција
Лиценца
Овај рад је под Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
Аутори који објављују у овом часопису пристају на следеће услове:
- Аутори задржавају ауторска права и пружају часопису право првог објављивања рада и лиценцирају га под окриљем Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License која омогућује другима да деле рад уз услов навођења ауторства и изворног објављивања у овом часопису.
- Аутори могу да израде засебне, уговорне аранжмане за не-ексклузивну дистрибуцију рада објављеног у часопису (нпр. постављање у институционални репозиториј или објављивање у књизи), уз навођење да је рад изворно објављен у овом часопису.
- Ауторима је дозвољено и подстичу се да поставе објављени рад он-лине (нпр. у институционалном репозиторију или на својим мрежним страницама) пре и током поступка пријаве, с обзиром на то да такав поступак може водити продуктивној размени идеја, те ранијој и већој цитираности објављеног рада (уп. The Effect of Open Access).