ПРИМЕНА ФИЛМА У НАСТАВИ ШПАНСКОГ КАО СТРАНОГ ЈЕЗИКА

Аутори

  • Соња Хорњак Elementary School "Žarko Zrenjanin", Zrenjanin , OШ „Жарко Зрењанин“, Зрењанин , OŠ "Žarko Zrenjanin", Zrenjanin

DOI:

https://doi.org/10.18485/zivjez.2016.36.1.11

Кључне речи:

филм, шпански као страни језик, језичке вештине и компетенције, ефикасна настава

Апстракт

У раду се анализира примена филма на часу шпанског као страног језика. С обзиром на то да филм поседује бројне предности које га чине подесним за дидактичку примену, његова употреба може допринети ефикаснијој настави. Аутентични материјал у виду аудио-визуелног формата пружа разноврстан језички инпут и контекстуализоване ситуације, на основу чега ученици развијају различите језичке вештине и компетенције. При том, присуство лудичког елемента додатно доприноси мотивацији ученика. За успешну примену филма на часу најважније је одабрати адекватан филмски материјал, организовати час и осмислити пропратне активности. Циљ рада је да укаже на ефикасност филма у настави и да нагласи потребу за посвећивањем више пажње примени филма у настави шпанског као стрaног језика у Србији.

Објављено

2016-12-30

Број часописа

Рубрика

Глотодидактика

Како цитирати

ПРИМЕНА ФИЛМА У НАСТАВИ ШПАНСКОГ КАО СТРАНОГ ЈЕЗИКА. (2016). Живи језици: часопис за стране језике и књижевности, 36(1), 223-235. https://doi.org/10.18485/zivjez.2016.36.1.11