НЕКИ ТЕОРИЈСКИ ПРИСТУПИ У НАСТАВИ СТРАНИХ ЈЕЗИКА ПОДРЖАНОЈ РАЧУНАРОМ

Аутори

  • Марина Ђукић Мирзајанц Универзитет Сингидунум, Београд

DOI:

https://doi.org/10.18485/zivjez.2016.36.1.12

Кључне речи:

интеракциона хипотеза, социокултурна теорија, конструктивистичка теорија, настава страних језика подржана рачунаром (CALL)

Сажетак

Рад је посвећен интеракционој хипотези, социокултурној и конструктивистичкој теорији. Сагледавају се њихови основни принципи, као и могућности примене у настави страних језика подржаној рачунаром. На примеру одређеног броја глотодидактичких истраживања у којима се испитују ефекти појединих технологија приказаће се предности и недостаци теоријских приступа којима се у датом раду бавимо. Једногласно мишљење стручњака јесте да су познавање и примена научно утемељених теорија кључ за побољшање квалитета наставе страних језика која се изводи традиционално или помоћу рачунара.

Downloads

Објављено

2016-12-30

Како цитирати

Ђукић Мирзајанц M. (2016). НЕКИ ТЕОРИЈСКИ ПРИСТУПИ У НАСТАВИ СТРАНИХ ЈЕЗИКА ПОДРЖАНОЈ РАЧУНАРОМ. Живи језици: часопис за стране језике и књижевности, 36(1), 237–256. https://doi.org/10.18485/zivjez.2016.36.1.12

Bрој часописа

Секција

Глотодидактика