НЕКИ ТЕОРИЈСКИ ПРИСТУПИ У НАСТАВИ СТРАНИХ ЈЕЗИКА ПОДРЖАНОЈ РАЧУНАРОМ
DOI:
https://doi.org/10.18485/zivjez.2016.36.1.12Кључне речи:
интеракциона хипотеза, социокултурна теорија, конструктивистичка теорија, настава страних језика подржана рачунаром (CALL)Сажетак
Рад је посвећен интеракционој хипотези, социокултурној и конструктивистичкој теорији. Сагледавају се њихови основни принципи, као и могућности примене у настави страних језика подржаној рачунаром. На примеру одређеног броја глотодидактичких истраживања у којима се испитују ефекти појединих технологија приказаће се предности и недостаци теоријских приступа којима се у датом раду бавимо. Једногласно мишљење стручњака јесте да су познавање и примена научно утемељених теорија кључ за побољшање квалитета наставе страних језика која се изводи традиционално или помоћу рачунара.