ИНТЕРКУЛТУРНО ОБРАЗОВАЊE И УЧЕЊЕ СТРАНИХ ЈЕЗИКА У ПРЕДШКОЛСКОМ УЗРАСТУ

Аутори

  • Јелена Вишацки Faculty of Philology, University of Belgrade , Филолошки факултет Универзитета у Београду , Filološki fakultet Univerziteta u Beogradu

DOI:

https://doi.org/10.18485/zivjez.2016.36.1.7

Кључне речи:

интеркултурно образовање, страни језик, предшколски узраст, толеранција, стручно образовање

Апстракт

Интеркултурно образовање данас чини саставни део наставе страних језика, али се и даље полемише о прикладности и могућности имплементације овог аспекта у процес учења страних језика у предшколском узрасту. Опсервацијом часова страног језика у неколико предшколских установа у Београду, установљено је да се код деце већ у том добу могу јавити предрасуде и негативни ставови према другим културама, као и да наставници врло често немају свест о значају развоја интеркултурне компетенције код ученика и да пропуштају прилике за рад на том плану, што је првенствено последица њихове неадекватне обучености.

Објављено

2016-12-30

Број часописа

Рубрика

Глотодидактика

Како цитирати

ИНТЕРКУЛТУРНО ОБРАЗОВАЊE И УЧЕЊЕ СТРАНИХ ЈЕЗИКА У ПРЕДШКОЛСКОМ УЗРАСТУ. (2016). Живи језици: часопис за стране језике и књижевности, 36(1), 149-165. https://doi.org/10.18485/zivjez.2016.36.1.7