NAŠE ISKUSTVO O RANOJ NASTAVI STRANOG JEZIKA U ŠKOLSKOM SISTEMU

Autori

  • Dušanka Točanac Faculty of Philosophy, University of Novi Sad , Филозофски факултет Универзитета у Новом Саду , Filozofski fakultet Univerziteta u Novom Sadu

DOI:

https://doi.org/10.18485/zivjez.2017.37.1.6

Ključne reči:

francuski jezik, nastava/učenje na ranom uzrastu, OŠ Vladislav Ribnikar

Apstrakt

Naše iskustvo o nastavi stranog jezika na ranom školskom uzrastu stečeno je tokom druge polovine prošlog veka putem organizovanih eksperimenata na kojima se već dosta davno grade sadašnji nastavni modeli za strane jezike. U ovom referatu je, dakle, reč o osnivanju dvojezične nastave u Osnovnoj školi Vladislav Ribnikar i eksperimentu koji je u organizaciji Prosvetno-pedagoškog zavoda grada Beograda sproveden u nastavi četiri strana jezika od 1968. do 1977. godine.

Objavljeno

2017-12-30

Broj časopisa

Rubrika

Glotodidaktika

Kako citirati

NAŠE ISKUSTVO O RANOJ NASTAVI STRANOG JEZIKA U ŠKOLSKOM SISTEMU. (2017). Živi Jezici, 37(1), 123-136. https://doi.org/10.18485/zivjez.2017.37.1.6