INTERKULTURNO OBRAZOVANJE I UČENJE STRANIH JEZIKA U PREDŠKOLSKOM UZRASTU

Autori

  • Jelena Višacki Faculty of Philology, University of Belgrade , Филолошки факултет Универзитета у Београду , Filološki fakultet Univerziteta u Beogradu

DOI:

https://doi.org/10.18485/zivjez.2016.36.1.7

Ključne reči:

interkulturno obrazovanje, strani jezik, predškolski uzrast, tolerancija, stručno obrazovanje

Apstrakt

Interkulturno obrazovanje danas čini sastavni deo nastave stranih jezika, ali se i dalje polemiše o prikladnosti i mogućnosti implementacije ovog aspekta u proces učenja stranih jezika u predškolskom uzrastu. Opservacijom časova stranog jezika u nekoliko predškolskih ustanova u Beogradu, ustanovljeno je da se kod dece već u tom dobu mogu javiti predrasude i negativni stavovi prema drugim kulturama, kao i da nastavnici vrlo često nemaju svest o značaju razvoja interkulturne kompetencije kod učenika i da propuštaju prilike za rad na tom planu, što je prvenstveno posledica njihove neadekvatne obučenosti.

Objavljeno

2016-12-30

Broj časopisa

Rubrika

Glotodidaktika

Kako citirati

INTERKULTURNO OBRAZOVANJE I UČENJE STRANIH JEZIKA U PREDŠKOLSKOM UZRASTU. (2016). Živi Jezici, 36(1), 149-165. https://doi.org/10.18485/zivjez.2016.36.1.7