NEKI TEORIJSKI PRISTUPI U NASTAVI STRANIH JEZIKA PODRŽANOJ RAČUNAROM

Autori

  • Marina Đukić Mirzjanac Singidunum University, Belgrade , Универзитет Сингидунум, Београд , Univerzitet Singidunum, Beograd

DOI:

https://doi.org/10.18485/zivjez.2016.36.1.12

Ključne reči:

interakciona hipoteza, sociokulturna teorija, konstruktivistička teorija, nastava stranih jezika podržana računarom (CALL)

Apstrakt

Rad je posvećen interakcionoj hipotezi, sociokulturnoj i konstruktivističkoj teoriji. Sagledavaju se njihovi osnovni principi, kao i mogućnosti primene u nastavi stranih jezika podržanoj računarom. Na primeru određenog broja glotodidaktičkih istraživanja u kojima se ispituju efekti pojedinih tehnologija prikazaće se prednosti i nedostaci teorijskih pristupa kojima se u datom radu bavimo. Jednoglasno mišljenje stručnjaka jeste da su poznavanje i primena naučno utemeljenih teorija ključ za poboljšanje kvaliteta nastave stranih jezika koja se izvodi tradicionalno ili pomoću računara.

Objavljeno

2016-12-30

Broj časopisa

Rubrika

Glotodidaktika

Kako citirati

NEKI TEORIJSKI PRISTUPI U NASTAVI STRANIH JEZIKA PODRŽANOJ RAČUNAROM. (2016). Živi Jezici, 36(1), 237-256. https://doi.org/10.18485/zivjez.2016.36.1.12