ДВОЈЕЗИЧНА НАСТАВА У СРБИЈИ: ПОГЛЕД У БЛИЖУ И ДАЉУ ПРОШЛОСТ

Аутори

  • Љиљана Ђурић Филолошки факултет Универзитета у Београду

DOI:

https://doi.org/10.18485/zivjez.2018.38.1.8

Кључне речи:

анализа језичких образовних политика, јавне политике, двојезична настава, Србија, улога актера, искуства из прошлости, нерешена питања

Сажетак

И данас се у Србији двојезична настава посматра као педагошка иновација, иако се у континуитету остварује већ 14 година. Са становишта анализе језичких образовних политика као јавних политика, та чињеница отвара неколика питања, од којих је једно улога различитих актера у процесу њеног увођења, остваривања и вредновања. Евидентирањем најважнијих домаћих искустава која су претходила увођењу двојезичне наставе 2004. године у две београдске образовне институције и анализом одређених аспеката тих искустава, овај рад тежи да одговори на питање учинка различитих актера у развијању тог модела наставе, али и да тиме што ће указати на проблеме који се јављају као константа, то јест који до сада нису ефикасно решени, поглед у прошлост стави у функцију будућег развоја двојезичне наставе.

Downloads

Објављено

2018-12-30

Како цитирати

Ђурић L. (2018). ДВОЈЕЗИЧНА НАСТАВА У СРБИЈИ: ПОГЛЕД У БЛИЖУ И ДАЉУ ПРОШЛОСТ. Живи језици: часопис за стране језике и књижевности, 38(1), 195–212. https://doi.org/10.18485/zivjez.2018.38.1.8

Bрој часописа

Секција

У фокусу: двојезична настава