U POTRAZI ZA IZGUBLJENIM RAJEM: BREND GRČKE U REKLAMNOM DISKURSU SRPSKIH TURISTIČKIH AGENCIJA
DOI:
https://doi.org/10.18485/zivjez.2019.39.1.7Ključne reči:
reklamni diskurs, jezik turizma, destinacija, brendiranje, analiza korpusa, semantičko poljeApstrakt
Polazeći od činjenice da je za turiste iz Srbije Grčka i dalje neprikosnovena destinacija za letovanje, u ovom radu se ispituje jezik u reklamnom diskursu srpskih turističkih agencija kada je u pitanju promocija brenda Grčke. U prvom delu empirijskog istraživanja kvantitativnom metodom se u korpusu odabranih tekstova identifikuju najfrekventnije imenice, pridevi i glagoli, a zatim se klasifikuju po odgovarajućim semantičkim poljima. U drugom delu se identifikuju sintagme u kojima se neke od tih reči najčešće
javljaju, kako bi se ispitala njihova upotreba u različitim kontekstima koji su uslovljeni kombinacijom različitih semantičkih polja, i da li i u kojoj meri su njihova značenja promenjena upotrebom elemenata figurativnog jezika u promotivne svrhe.
Downloads
Objavljeno
Kako citirati
Broj časopisa
Sekcija
Licenca
Ovaj rad je pod Creative Commons Autorstvo-Deli pod istim uslovima 4.0 Internacionalna licenca.
Autori koji objavljuju u ovom časopisu pristaju na sledeće uslove:
- Autori zadržavaju autorska prava i pružaju časopisu pravo prvog objavljivanja rada i licenciraju ga pod okriljem Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License koja omogućuje drugima da dele rad uz uslov navođenja autorstva i izvornog objavljivanja u ovom časopisu.
- Autori mogu da izrade zasebne, ugovorne aranžmane za ne-ekskluzivnu distribuciju rada objavljenog u časopisu (npr. postavljanje u institucionalni repozitorij ili objavljivanje u knjizi), uz navođenje da je rad izvorno objavljen u ovom časopisu.
- Autorima je dozvoljeno i podstiču se da postave objavljeni rad on-line (npr. u institucionalnom repozitoriju ili na svojim mrežnim stranicama) pre i tokom postupka prijave, s obzirom na to da takav postupak može voditi produktivnoj razmeni ideja, te ranijoj i većoj citiranosti objavljenog rada (up. The Effect of Open Access).