U POTRAZI ZA IZGUBLJENIM RAJEM: BREND GRČKE U REKLAMNOM DISKURSU SRPSKIH TURISTIČKIH AGENCIJA

Autori

  • Dina Dimitrović Filološki fakultet Univerziteta u Beogradu

DOI:

https://doi.org/10.18485/zivjez.2019.39.1.7

Ključne reči:

reklamni diskurs, jezik turizma, destinacija, brendiranje, analiza korpusa, semantičko polje

Apstrakt

     Polazeći od činjenice da je za turiste iz Srbije Grčka i dalje neprikosnovena destinacija za letovanje, u ovom radu se ispituje jezik u reklamnom diskursu srpskih turističkih agencija kada je u pitanju promocija brenda Grčke. U prvom delu empirijskog istraživanja kvantitativnom metodom se u korpusu odabranih tekstova identifikuju najfrekventnije imenice, pridevi i glagoli, a zatim se klasifikuju po odgovarajućim semantičkim poljima. U drugom delu se identifikuju sintagme u kojima se neke od tih reči najčešće
javljaju, kako bi se ispitala njihova upotreba u različitim kontekstima koji su uslovljeni kombinacijom različitih semantičkih polja, i da li i u kojoj meri su njihova značenja promenjena upotrebom elemenata figurativnog jezika u promotivne svrhe.

Downloads

Objavljeno

2019-12-30

Kako citirati

Dimitrović, D. (2019). U POTRAZI ZA IZGUBLJENIM RAJEM: BREND GRČKE U REKLAMNOM DISKURSU SRPSKIH TURISTIČKIH AGENCIJA. Živi Jezici, 39(1), 141–159. https://doi.org/10.18485/zivjez.2019.39.1.7

Broj časopisa

Sekcija

Lingvistika i primenjena lingvistika