PRIMER DOBRE NASTAVNE PRAKSE – NASTAVA ENGLESKOG JEZIKA PRIMENOM CLIL METODE

Autori

  • Irena Pantić OŠ "Dimitrije Tucović", Kraljevo

DOI:

https://doi.org/10.18485/zivjez.2018.38.1.11

Apstrakt

Cilj ovog rada jeste da predstavi jedan od načina izvođenja časa engleskog jezika primenom CLIL metode. Ovakvim, prilično inovativnim, integrisanim učenjem jezika i sadržaja povećava se motivisanost učenika, poboljšava razumevanje i usvajanje novih pojmova na ciljnom jeziku. Pored toga, CLIL nastava je odličan uvod u bilingvalnu nastavu, koja je simbol modernog i perspektivnog obrazovanja. Ovde se engleski jezik koristi kao alat za usvajanje matematičkih termina, a ne kao nastavni predmet sam po sebi. Čas je lako primenljiv u školskoj praksi i u fuknciji je međupredmetnog povezivanja. Čas je realizovan u januaru 2018. godine u odeljenju VI razreda Osnovne škole ,,Dimitrije Tucović“ u Kraljevu.

Downloads

Objavljeno

2018-12-30

Kako citirati

Pantić, I. (2018). PRIMER DOBRE NASTAVNE PRAKSE – NASTAVA ENGLESKOG JEZIKA PRIMENOM CLIL METODE. Živi Jezici, 38(1), 249–264. https://doi.org/10.18485/zivjez.2018.38.1.11

Broj časopisa

Sekcija

Iz nastavne prakse