PRIMER DOBRE NASTAVNE PRAKSE – NASTAVA ENGLESKOG JEZIKA PRIMENOM CLIL METODE
DOI:
https://doi.org/10.18485/zivjez.2018.38.1.11Apstrakt
Cilj ovog rada jeste da predstavi jedan od načina izvođenja časa engleskog jezika primenom CLIL metode. Ovakvim, prilično inovativnim, integrisanim učenjem jezika i sadržaja povećava se motivisanost učenika, poboljšava razumevanje i usvajanje novih pojmova na ciljnom jeziku. Pored toga, CLIL nastava je odličan uvod u bilingvalnu nastavu, koja je simbol modernog i perspektivnog obrazovanja. Ovde se engleski jezik koristi kao alat za usvajanje matematičkih termina, a ne kao nastavni predmet sam po sebi. Čas je lako primenljiv u školskoj praksi i u fuknciji je međupredmetnog povezivanja. Čas je realizovan u januaru 2018. godine u odeljenju VI razreda Osnovne škole ,,Dimitrije Tucović“ u Kraljevu.
Downloads
Objavljeno
Kako citirati
Broj časopisa
Sekcija
Licenca
Ovaj rad je pod Creative Commons Autorstvo-Deli pod istim uslovima 4.0 Internacionalna licenca.
Autori koji objavljuju u ovom časopisu pristaju na sledeće uslove:
- Autori zadržavaju autorska prava i pružaju časopisu pravo prvog objavljivanja rada i licenciraju ga pod okriljem Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License koja omogućuje drugima da dele rad uz uslov navođenja autorstva i izvornog objavljivanja u ovom časopisu.
- Autori mogu da izrade zasebne, ugovorne aranžmane za ne-ekskluzivnu distribuciju rada objavljenog u časopisu (npr. postavljanje u institucionalni repozitorij ili objavljivanje u knjizi), uz navođenje da je rad izvorno objavljen u ovom časopisu.
- Autorima je dozvoljeno i podstiču se da postave objavljeni rad on-line (npr. u institucionalnom repozitoriju ili na svojim mrežnim stranicama) pre i tokom postupka prijave, s obzirom na to da takav postupak može voditi produktivnoj razmeni ideja, te ranijoj i većoj citiranosti objavljenog rada (up. The Effect of Open Access).