INTERKULTURNO OBRAZOVANJE I UČENJE STRANIH JEZIKA U PREDŠKOLSKOM UZRASTU
DOI:
https://doi.org/10.18485/zivjez.2016.36.1.7Ključne reči:
interkulturno obrazovanje, strani jezik, predškolski uzrast, tolerancija, stručno obrazovanjeApstrakt
Interkulturno obrazovanje danas čini sastavni deo nastave stranih jezika, ali se i dalje polemiše o prikladnosti i mogućnosti implementacije ovog aspekta u proces učenja stranih jezika u predškolskom uzrastu. Opservacijom časova stranog jezika u nekoliko predškolskih ustanova u Beogradu, ustanovljeno je da se kod dece već u tom dobu mogu javiti predrasude i negativni stavovi prema drugim kulturama, kao i da nastavnici vrlo često nemaju svest o značaju razvoja interkulturne kompetencije kod učenika i da propuštaju prilike za rad na tom planu, što je prvenstveno posledica njihove neadekvatne obučenosti.
Downloads
Objavljeno
Kako citirati
Broj časopisa
Sekcija
Licenca
Ovaj rad je pod Creative Commons Autorstvo-Deli pod istim uslovima 4.0 Internacionalna licenca.
Autori koji objavljuju u ovom časopisu pristaju na sledeće uslove:
- Autori zadržavaju autorska prava i pružaju časopisu pravo prvog objavljivanja rada i licenciraju ga pod okriljem Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License koja omogućuje drugima da dele rad uz uslov navođenja autorstva i izvornog objavljivanja u ovom časopisu.
- Autori mogu da izrade zasebne, ugovorne aranžmane za ne-ekskluzivnu distribuciju rada objavljenog u časopisu (npr. postavljanje u institucionalni repozitorij ili objavljivanje u knjizi), uz navođenje da je rad izvorno objavljen u ovom časopisu.
- Autorima je dozvoljeno i podstiču se da postave objavljeni rad on-line (npr. u institucionalnom repozitoriju ili na svojim mrežnim stranicama) pre i tokom postupka prijave, s obzirom na to da takav postupak može voditi produktivnoj razmeni ideja, te ranijoj i većoj citiranosti objavljenog rada (up. The Effect of Open Access).