ХУМОРИСТИЧКА РЕКЛАМА КАО ФРАГМЕНТ МЕДИОРЕКЛАМНЕ СЛИКЕ СВЕТА (НА ПЛАНУ РУСКОГ И СРПСКОГ ЈЕЗИКА)
DOI:
https://doi.org/10.18485/zivjez.2020.40.1.4Кључне речи:
хумористичка реклама, језичка слика света, медиорекламна слика света, руска хумористичка реклама, српска хумористичка рекламаСажетак
У раду се разматрају карактеристике руске и српске хумористичке рекламе у светлу постојања опште медиорекламне и језичке слике света као једне од особености савремених истраживања у области лингвокултурологије, журналистике, теорије медија, са тачке гледишта утицаја језика рекламног садржаја на свест и свакодневни живот савременог потрошача (корисника рекламе). Језик реклама одражава савремене појаве у социјалном и културном животу друштва, а такође он сам ствара нови смисао који одређује понашање већине људи. Предмет нашег истраживања представља савремена руска и српска хумористичка реклама доступна у руским и српским телевизијским програмима, интернет простору и јавним гласилима.