HUMORISTIČKA REKLAMA KAO FRAGMENT MEDIOREKLAMNE SLIKE SVETA (NA PLANU RUSKOG I SRPSKOG JEZIKA)

Autori

  • Emilija Jović Univerzitet u Nišu

DOI:

https://doi.org/10.18485/zivjez.2020.40.1.4

Ključne reči:

humoristička reklama, jezička slika sveta, medioreklamna slika sveta, ruska humoristička reklama, srpska humoristička reklama

Apstrakt

U radu se razmatraju karakteristike ruske i srpske humorističke reklame u svetlu postojanja opšte medioreklamne i jezičke slike sveta kao jedne od osobenosti savremenih istraživanja u oblasti lingvokulturologije, žurnalistike, teorije medija, sa tačke gledišta uticaja jezika reklamnog sadržaja na svest i svakodnevni život savremenog potrošača (korisnika reklame). Jezik reklama odražava savremene pojave u socijalnom i kulturnom životu društva, a takođe on sam stvara novi smisao koji određuje ponašanje većine ljudi. Predmet našeg istraživanja predstavlja savremena ruska i srpska humoristička reklama dostupna u ruskim i srpskim televizijskim programima, internet prostoru i javnim glasilima.

Objavljeno

2020-12-30

Kako citirati

Jović Е. (2020). HUMORISTIČKA REKLAMA KAO FRAGMENT MEDIOREKLAMNE SLIKE SVETA (NA PLANU RUSKOG I SRPSKOG JEZIKA). Živi Jezici, 40(1), 77–96. https://doi.org/10.18485/zivjez.2020.40.1.4

Broj časopisa

Sekcija

Lingvistika