HUMORISTIČKA REKLAMA KAO FRAGMENT MEDIOREKLAMNE SLIKE SVETA (NA PLANU RUSKOG I SRPSKOG JEZIKA)
DOI:
https://doi.org/10.18485/zivjez.2020.40.1.4Ključne reči:
humoristička reklama, jezička slika sveta, medioreklamna slika sveta, ruska humoristička reklama, srpska humoristička reklamaApstrakt
U radu se razmatraju karakteristike ruske i srpske humorističke reklame u svetlu postojanja opšte medioreklamne i jezičke slike sveta kao jedne od osobenosti savremenih istraživanja u oblasti lingvokulturologije, žurnalistike, teorije medija, sa tačke gledišta uticaja jezika reklamnog sadržaja na svest i svakodnevni život savremenog potrošača (korisnika reklame). Jezik reklama odražava savremene pojave u socijalnom i kulturnom životu društva, a takođe on sam stvara novi smisao koji određuje ponašanje većine ljudi. Predmet našeg istraživanja predstavlja savremena ruska i srpska humoristička reklama dostupna u ruskim i srpskim televizijskim programima, internet prostoru i javnim glasilima.
Downloads
Objavljeno
Kako citirati
Broj časopisa
Sekcija
Licenca
Ovaj rad je pod Creative Commons Autorstvo-Deli pod istim uslovima 4.0 Internacionalna licenca.
Autori koji objavljuju u ovom časopisu pristaju na sledeće uslove:
- Autori zadržavaju autorska prava i pružaju časopisu pravo prvog objavljivanja rada i licenciraju ga pod okriljem Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License koja omogućuje drugima da dele rad uz uslov navođenja autorstva i izvornog objavljivanja u ovom časopisu.
- Autori mogu da izrade zasebne, ugovorne aranžmane za ne-ekskluzivnu distribuciju rada objavljenog u časopisu (npr. postavljanje u institucionalni repozitorij ili objavljivanje u knjizi), uz navođenje da je rad izvorno objavljen u ovom časopisu.
- Autorima je dozvoljeno i podstiču se da postave objavljeni rad on-line (npr. u institucionalnom repozitoriju ili na svojim mrežnim stranicama) pre i tokom postupka prijave, s obzirom na to da takav postupak može voditi produktivnoj razmeni ideja, te ranijoj i većoj citiranosti objavljenog rada (up. The Effect of Open Access).