ПРИМЕНА ФИЛМА У НАСТАВИ ШПАНСКОГ КАО СТРАНОГ ЈЕЗИКА
DOI:
https://doi.org/10.18485/zivjez.2016.36.1.11Кључне речи:
филм, шпански као страни језик, језичке вештине и компетенције, ефикасна наставаСажетак
У раду се анализира примена филма на часу шпанског као страног језика. С обзиром на то да филм поседује бројне предности које га чине подесним за дидактичку примену, његова употреба може допринети ефикаснијој настави. Аутентични материјал у виду аудио-визуелног формата пружа разноврстан језички инпут и контекстуализоване ситуације, на основу чега ученици развијају различите језичке вештине и компетенције. При том, присуство лудичког елемента додатно доприноси мотивацији ученика. За успешну примену филма на часу најважније је одабрати адекватан филмски материјал, организовати час и осмислити пропратне активности. Циљ рада је да укаже на ефикасност филма у настави и да нагласи потребу за посвећивањем више пажње примени филма у настави шпанског као стрaног језика у Србији.
Downloads
Објављено
Како цитирати
Bрој часописа
Секција
Лиценца
Овај рад је под Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
Аутори који објављују у овом часопису пристају на следеће услове:
- Аутори задржавају ауторска права и пружају часопису право првог објављивања рада и лиценцирају га под окриљем Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License која омогућује другима да деле рад уз услов навођења ауторства и изворног објављивања у овом часопису.
- Аутори могу да израде засебне, уговорне аранжмане за не-ексклузивну дистрибуцију рада објављеног у часопису (нпр. постављање у институционални репозиториј или објављивање у књизи), уз навођење да је рад изворно објављен у овом часопису.
- Ауторима је дозвољено и подстичу се да поставе објављени рад он-лине (нпр. у институционалном репозиторију или на својим мрежним страницама) пре и током поступка пријаве, с обзиром на то да такав поступак може водити продуктивној размени идеја, те ранијој и већој цитираности објављеног рада (уп. The Effect of Open Access).