PRIMENA FILMA U NASTAVI ŠPANSKOG KAO STRANOG JEZIKA

Autori

  • Sonja Hornjak OŠ "Žarko Zrenjanin", Zrenjanin

DOI:

https://doi.org/10.18485/zivjez.2016.36.1.11

Ključne reči:

film, španski kao strani jezik, jezičke veštine i kompetencije, efikasna nastava

Apstrakt

U radu se analizira primena filma na času španskog kao stranog jezika. S obzirom na to da film poseduje brojne prednosti koje ga čine podesnim za didaktičku primenu, njegova upotreba može doprineti efikasnijoj nastavi. Autentični materijal u vidu audio-vizuelnog formata pruža raznovrstan jezički input i kontekstualizovane situacije, na osnovu čega učenici razvijaju različite jezičke veštine i kompetencije. Pri tom, prisustvo ludičkog elementa dodatno doprinosi motivaciji učenika. Za uspešnu primenu filma na času najvažnije je odabrati adekvatan filmski materijal, organizovati čas i osmisliti propratne aktivnosti. Cilj rada je da ukaže na efikasnost filma u nastavi i da naglasi potrebu za posvećivanjem više pažnje primeni filma u nastavi španskog kao stranog jezika u Srbiji.

Downloads

Objavljeno

2016-12-30

Kako citirati

Hornjak, S. (2016). PRIMENA FILMA U NASTAVI ŠPANSKOG KAO STRANOG JEZIKA. Živi Jezici, 36(1), 223–235. https://doi.org/10.18485/zivjez.2016.36.1.11

Broj časopisa

Sekcija

Glotodidaktika