PRIMENA FILMA U NASTAVI ŠPANSKOG KAO STRANOG JEZIKA
DOI:
https://doi.org/10.18485/zivjez.2016.36.1.11Ključne reči:
film, španski kao strani jezik, jezičke veštine i kompetencije, efikasna nastavaApstrakt
U radu se analizira primena filma na času španskog kao stranog jezika. S obzirom na to da film poseduje brojne prednosti koje ga čine podesnim za didaktičku primenu, njegova upotreba može doprineti efikasnijoj nastavi. Autentični materijal u vidu audio-vizuelnog formata pruža raznovrstan jezički input i kontekstualizovane situacije, na osnovu čega učenici razvijaju različite jezičke veštine i kompetencije. Pri tom, prisustvo ludičkog elementa dodatno doprinosi motivaciji učenika. Za uspešnu primenu filma na času najvažnije je odabrati adekvatan filmski materijal, organizovati čas i osmisliti propratne aktivnosti. Cilj rada je da ukaže na efikasnost filma u nastavi i da naglasi potrebu za posvećivanjem više pažnje primeni filma u nastavi španskog kao stranog jezika u Srbiji.
Downloads
Objavljeno
Kako citirati
Broj časopisa
Sekcija
Licenca
Ovaj rad je pod Creative Commons Autorstvo-Deli pod istim uslovima 4.0 Internacionalna licenca.
Autori koji objavljuju u ovom časopisu pristaju na sledeće uslove:
- Autori zadržavaju autorska prava i pružaju časopisu pravo prvog objavljivanja rada i licenciraju ga pod okriljem Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License koja omogućuje drugima da dele rad uz uslov navođenja autorstva i izvornog objavljivanja u ovom časopisu.
- Autori mogu da izrade zasebne, ugovorne aranžmane za ne-ekskluzivnu distribuciju rada objavljenog u časopisu (npr. postavljanje u institucionalni repozitorij ili objavljivanje u knjizi), uz navođenje da je rad izvorno objavljen u ovom časopisu.
- Autorima je dozvoljeno i podstiču se da postave objavljeni rad on-line (npr. u institucionalnom repozitoriju ili na svojim mrežnim stranicama) pre i tokom postupka prijave, s obzirom na to da takav postupak može voditi produktivnoj razmeni ideja, te ranijoj i većoj citiranosti objavljenog rada (up. The Effect of Open Access).