FAKTORI MOTIVACIJE I UTICAJ NOVIH TEHNOLOGIJA U PROCESU UČENJA MODERNOG GRČKOG KAO STRANOG JEZIKA
DOI:
https://doi.org/10.18485/zivjez.2019.39.1.5Ključne reči:
motivacija, moderni grčki jezik, Mudl platforma, situacija učenjaApstrakt
Cilj ovog rada je da dâ osvrt na faktore koje mogu uticati na motivaciju studenata u procesu učenja modernog grčkog kao stranog jezika. Posebna pažnja posvećena je inicijalnoj želji studenata po pitanju studija, kao i doprinosu korišćenja novih tehnologija, konkretnije Mudl platforme u nastavi. U cilju ispitivanja navedenih faktora sprovedeno je istraživanje među studentima neohelenistike Filološkog fakulteta Univerziteta u Beogradu. Prikazana analiza rezultata upitnika ukazuje na značaj novih tehnologija u nastavi, na doprinos kvaliteta studija i materijala kao i na ulogu predavača u povećanju motivacije za nastavak učenja i bavljenja modernim grčkim jezikom.
Downloads
Objavljeno
Kako citirati
Broj časopisa
Sekcija
Licenca
Ovaj rad je pod Creative Commons Autorstvo-Deli pod istim uslovima 4.0 Internacionalna licenca.
Autori koji objavljuju u ovom časopisu pristaju na sledeće uslove:
- Autori zadržavaju autorska prava i pružaju časopisu pravo prvog objavljivanja rada i licenciraju ga pod okriljem Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License koja omogućuje drugima da dele rad uz uslov navođenja autorstva i izvornog objavljivanja u ovom časopisu.
- Autori mogu da izrade zasebne, ugovorne aranžmane za ne-ekskluzivnu distribuciju rada objavljenog u časopisu (npr. postavljanje u institucionalni repozitorij ili objavljivanje u knjizi), uz navođenje da je rad izvorno objavljen u ovom časopisu.
- Autorima je dozvoljeno i podstiču se da postave objavljeni rad on-line (npr. u institucionalnom repozitoriju ili na svojim mrežnim stranicama) pre i tokom postupka prijave, s obzirom na to da takav postupak može voditi produktivnoj razmeni ideja, te ranijoj i većoj citiranosti objavljenog rada (up. The Effect of Open Access).