SVET U MALOM: NASTAVA ŠPANSKOG JEZIKA U INTERKULTURNOJ UČIONICI
DOI:
https://doi.org/10.18485/zivjez.2017.37.1.14Ključne reči:
interkulturna komunikacija, nastava stranih jezika, nastava španskog jezika, interkulturna kompetencija, interkulturni medijatoriApstrakt
Rad se bavi nastavom španskog jezika u plurikulturnoj sredini. Istraživanje se zasniva na primeru internacionalne škole u Mostaru, gde je španski jezik jedan od predmeta koji biraju učenice i učenici ove škole, a koji, pritom, potiču sa različitih strana sveta. Putem upitnika otvorenog tipa, đaci su davali odgovore na pitanja u vezi sa usvajanjem španskog jezika. Cilj istraživanja je da se ukaže na stav učenika i učenica u vezi sa ovim procesom, budući da su svesni da ovoliko raznovrsna kulturološka sredina utiče na njihov proces učenja i poimanja jezika i sveta oko njih. U isto vreme, namera je rada da se istakne važnost razvijanja interkulturne komunikacije tokom učenja stranog jezika, kako bi se unapredio kvalitet nastave i doprinelo formiranju kompetentnih interkulturalnih govornika i govornica.