SVET U MALOM: NASTAVA ŠPANSKOG JEZIKA U INTERKULTURNOJ UČIONICI
DOI:
https://doi.org/10.18485/zivjez.2017.37.1.14Ključne reči:
interkulturna komunikacija, nastava stranih jezika, nastava španskog jezika, interkulturna kompetencija, interkulturni medijatoriApstrakt
Rad se bavi nastavom španskog jezika u plurikulturnoj sredini. Istraživanje se zasniva na primeru internacionalne škole u Mostaru, gde je španski jezik jedan od predmeta koji biraju učenice i učenici ove škole, a koji, pritom, potiču sa različitih strana sveta. Putem upitnika otvorenog tipa, đaci su davali odgovore na pitanja u vezi sa usvajanjem španskog jezika. Cilj istraživanja je da se ukaže na stav učenika i učenica u vezi sa ovim procesom, budući da su svesni da ovoliko raznovrsna kulturološka sredina utiče na njihov proces učenja i poimanja jezika i sveta oko njih. U isto vreme, namera je rada da se istakne važnost razvijanja interkulturne komunikacije tokom učenja stranog jezika, kako bi se unapredio kvalitet nastave i doprinelo formiranju kompetentnih interkulturalnih govornika i govornica.
Downloads
Objavljeno
Kako citirati
Broj časopisa
Sekcija
Licenca
Ovaj rad je pod Creative Commons Autorstvo-Deli pod istim uslovima 4.0 Internacionalna licenca.
Autori koji objavljuju u ovom časopisu pristaju na sledeće uslove:
- Autori zadržavaju autorska prava i pružaju časopisu pravo prvog objavljivanja rada i licenciraju ga pod okriljem Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License koja omogućuje drugima da dele rad uz uslov navođenja autorstva i izvornog objavljivanja u ovom časopisu.
- Autori mogu da izrade zasebne, ugovorne aranžmane za ne-ekskluzivnu distribuciju rada objavljenog u časopisu (npr. postavljanje u institucionalni repozitorij ili objavljivanje u knjizi), uz navođenje da je rad izvorno objavljen u ovom časopisu.
- Autorima je dozvoljeno i podstiču se da postave objavljeni rad on-line (npr. u institucionalnom repozitoriju ili na svojim mrežnim stranicama) pre i tokom postupka prijave, s obzirom na to da takav postupak može voditi produktivnoj razmeni ideja, te ranijoj i većoj citiranosti objavljenog rada (up. The Effect of Open Access).