NEKI TEORIJSKI PRISTUPI U NASTAVI STRANIH JEZIKA PODRŽANOJ RAČUNAROM
DOI:
https://doi.org/10.18485/zivjez.2016.36.1.12Ključne reči:
interakciona hipoteza, sociokulturna teorija, konstruktivistička teorija, nastava stranih jezika podržana računarom (CALL)Apstrakt
Rad je posvećen interakcionoj hipotezi, sociokulturnoj i konstruktivističkoj teoriji. Sagledavaju se njihovi osnovni principi, kao i mogućnosti primene u nastavi stranih jezika podržanoj računarom. Na primeru određenog broja glotodidaktičkih istraživanja u kojima se ispituju efekti pojedinih tehnologija prikazaće se prednosti i nedostaci teorijskih pristupa kojima se u datom radu bavimo. Jednoglasno mišljenje stručnjaka jeste da su poznavanje i primena naučno utemeljenih teorija ključ za poboljšanje kvaliteta nastave stranih jezika koja se izvodi tradicionalno ili pomoću računara.
Downloads
Objavljeno
Kako citirati
Broj časopisa
Sekcija
Licenca
Ovaj rad je pod Creative Commons Autorstvo-Deli pod istim uslovima 4.0 Internacionalna licenca.
Autori koji objavljuju u ovom časopisu pristaju na sledeće uslove:
- Autori zadržavaju autorska prava i pružaju časopisu pravo prvog objavljivanja rada i licenciraju ga pod okriljem Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License koja omogućuje drugima da dele rad uz uslov navođenja autorstva i izvornog objavljivanja u ovom časopisu.
- Autori mogu da izrade zasebne, ugovorne aranžmane za ne-ekskluzivnu distribuciju rada objavljenog u časopisu (npr. postavljanje u institucionalni repozitorij ili objavljivanje u knjizi), uz navođenje da je rad izvorno objavljen u ovom časopisu.
- Autorima je dozvoljeno i podstiču se da postave objavljeni rad on-line (npr. u institucionalnom repozitoriju ili na svojim mrežnim stranicama) pre i tokom postupka prijave, s obzirom na to da takav postupak može voditi produktivnoj razmeni ideja, te ranijoj i većoj citiranosti objavljenog rada (up. The Effect of Open Access).