КОЈЕ КРИТЕРИЈУМЕ САВРЕМЕНИ УЏБЕНИК Л2 МОРА ИСПУНИТИ СА ИНТЕРКУЛТУРНОГ СТАНОВИШТА? ТЕОРИЈСКЕ ИМПЛИКАЦИЈЕ И ПРАКТИЧНА ИСКУСТВА
DOI:
https://doi.org/10.18485/zivjez.2017.37.1.9Кључне речи:
уџбеник Л2, анализа уџбеника, интеркултурна комуникативна настава, интеркултурна компетенцијаСажетак
У раду се осврће на тенденције у продукцији уџбеника за немачки као страни језик (Л2) од утемељења тзв. комуникативног приступа. Посебна пажња посвећена је комуникативно-интеркултурном моделу и његовим импликацијама на конструисање савременог уџбеника. Циљ рада је пре свега да сетом критеријума пружи конкретан алат за детаљнију анализу уџбеника са интеркултурног аспекта. Како би се осигурала примењивост представљеног репертоара критеријума, извршена је анализа једног актуелног уџбеника из окружења.
Downloads
Објављено
Како цитирати
Bрој часописа
Секција
Лиценца
Овај рад је под Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
Аутори који објављују у овом часопису пристају на следеће услове:
- Аутори задржавају ауторска права и пружају часопису право првог објављивања рада и лиценцирају га под окриљем Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License која омогућује другима да деле рад уз услов навођења ауторства и изворног објављивања у овом часопису.
- Аутори могу да израде засебне, уговорне аранжмане за не-ексклузивну дистрибуцију рада објављеног у часопису (нпр. постављање у институционални репозиториј или објављивање у књизи), уз навођење да је рад изворно објављен у овом часопису.
- Ауторима је дозвољено и подстичу се да поставе објављени рад он-лине (нпр. у институционалном репозиторију или на својим мрежним страницама) пре и током поступка пријаве, с обзиром на то да такав поступак може водити продуктивној размени идеја, те ранијој и већој цитираности објављеног рада (уп. The Effect of Open Access).