KOJE KRITERIJUME SAVREMENI UDŽBENIK L2 MORA ISPUNITI SA INTERKULTURNOG STANOVIŠTA? TEORIJSKE IMPLIKACIJE I PRAKTIČNA ISKUSTVA

Autori

  • Nemanja Vlajković Institut Gete, Beograd

DOI:

https://doi.org/10.18485/zivjez.2017.37.1.9

Ključne reči:

udžbenik L2, analiza udžbenika, interkulturna komunikativna nastava, interkulturna kompetencija

Apstrakt

U radu se osvrće na tendencije u produkciji udžbenika za nemački kao strani jezik (L2) od utemeljenja tzv. komunikativnog pristupa. Posebna pažnja posvećena je komunikativno-interkulturnom modelu i njegovim implikacijama na konstruisanje savremenog udžbenika. Cilj rada je pre svega da setom kriterijuma pruži konkretan alat za detaljniju analizu udžbenika sa interkulturnog aspekta. Kako bi se osigurala primenjivost predstavljenog repertoara kriterijuma, izvršena je analiza jednog aktuelnog udžbenika iz okruženja.

Downloads

Objavljeno

2017-12-30

Kako citirati

Vlajković, N. (2017). KOJE KRITERIJUME SAVREMENI UDŽBENIK L2 MORA ISPUNITI SA INTERKULTURNOG STANOVIŠTA? TEORIJSKE IMPLIKACIJE I PRAKTIČNA ISKUSTVA. Živi Jezici, 37(1), 187–211. https://doi.org/10.18485/zivjez.2017.37.1.9

Broj časopisa

Sekcija

Glotodidaktika